- Навіны
- Узброеныя Сілы
- Ваенная адукацыя
Парадак правядзення гарачых лініі і прамых тэлефонных ліній у Міністэрстве абароны
Прыём зваротаў па актуальных для грамадзян і юрыдычных асоб пытаннях даведачна–кансультацыйнага характару, звязаных з дзейнасцю Міністэрства абароны, ажыццяўляецца яго структурнымі падраздзяленнямі ў ходзе работы гарачай лініі, якая праводзіцца ў працоўныя дні з 14.00 да 17.00 службовымі асобамі:
* Галоўнага ўпраўлення ідэалагічнай работы Міністэрства абароны – па тэлефоне 297 10 10 у першую сераду месяца;
* упраўлення жыллёвага забеспячэння Узброеных Сіл – па тэлефоне 389 21 75 у другі панядзелак месяца;
* галоўнага арганізацыйна–мабілізацыйнага ўпраўлення Генеральнага штаба – па тэлефоне 297 17 95 у другі аўторак месяца;
* Галоўнага ўпраўлення кадраў Міністэрства абароны – па тэлефоне 297 13 75 у другую сераду месяца;
* галоўнага фінансава–эканамічнага ўпраўлення Міністэрства абароны – па тэлефоне 297 18 56 у другі чацвер месяца;
* ваенна–медыцынскага ўпраўлення Міністэрства абароны – па тэлефоне 297 15 92 у чацвёрты чацвер месяца.
Прамыя тэлефонныя лініі, якія праводзяцца кіраўніцтвам Міністэрства абароны
Задаць пытанні службовым асобам ваеннага ведамства ў ходзе прамой тэлефоннай ліній па актуальных для грамадзян і юрыдычных асоб пытаннях, у тым ліку развіцця Узброеных Сіл, выканання воінскага абавязку і воінскай службы, прававой і сацыяльнай абароны ваеннаслужачых, грамадзян, звольненых з ваеннай службы, і членаў іх сем'яў, можна будзе кожную суботах з 9:00 да 12:00 па тэлефоне 297 10 22.
Прамыя тэлефонныя лініі ў Міністэрстве абароны праводзяць Міністр абароны і яго намеснікі, памочнікі Міністра абароны, начальнікі дэпартаментаў Міністэрства абароны, намеснікі начальніка Генеральнага штаба, начальнікі структурных падраздзяленняў Міністэрства абароны, Генеральнага штаба і Узброеных Сіл па графіку.
Графік
правядзення прамых тэлефонных ліній
на чарговы квартал года
Должностное лицо |
Дата |
Время |
Место |
Январь |
|||
Начальник главного управления кадров Министерства обороны |
06.01 |
09.00 – 12.00 |
кабинет |
Заместитель Министра обороны Республики Беларусь |
13.01 |
09.00 – 12.00 |
кабинет |
Начальник управления правового обеспечения Министерства обороны |
20.01 |
09.00 – 12.00 |
кабинет |
Начальник продовольственного управления Министерства обороны |
27.01 |
09.00 – 12.00 |
кабинет |
Февраль |
|||
Начальник вещевого управления Министерства обороны |
03.02 |
09.00 – 12.00 |
кабинет |
Начальник Генерального штаба Вооруженных Сил – первый заместитель Министра обороны Республики Беларусь |
10.02 |
09.00 – 12.00 |
малый зал коллегии |
Начальник военно-медицинского управления Министерства обороны |
17.02 |
09.00 – 12.00 |
кабинет |
Начальник главного организационно-мобилизационного управления – заместитель начальника Генерального штаба Вооруженных Сил |
24.02 |
09.00 – 12.00 |
кабинет |
Март |
|||
Начальник Департамента транспортного обеспечения Министерства обороны |
02.03 |
09.00 – 12.00 |
кабинет |
Заместитель Министра обороны по вооружению – начальник вооружения Вооруженных Сил |
09.03 |
09.00 – 12.00 |
кабинет |
Начальник связи Вооруженных Сил – начальник управления связи Генерального штаба Вооруженных Сил |
16.03 |
09.00 – 12.00 |
кабинет |
Начальник ракетных войск и артиллерии Вооруженных Сил – начальник управления ракетных войск и артиллерии Генерального штаба Вооруженных Сил |
23.03 |
09.00 – 12.00 |
кабинет |
Начальник управления территориальной обороны – заместитель начальника Генерального штаба Вооруженных Сил |
30.03 |
09.00 – 12.00 |
кабинет |
Інфармацыю аб правядзенні прамых тэлефонных ліній гэтак жа можна даведацца з публікацый у газеце «Беларуская ваенная газета. У славу Радзімы"»
Пры звароце на прамую тэлефонную лінію:
грамадзянін павінен паведаміць:
* сваё прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца);
* адрас месца жыхарства (месца знаходжання);
прадстаўнік юрыдычнай асобы:
* прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца);
* найменне юрыдычнай асобы, якую ён прадстаўляе і яе месца знаходжання, выкласці сутнасць звароту.
Пры адмове асобы, якая звярнулася на прамую тэлефонную лінію, паведаміць названыя звесткі адказ на такі зварот не даецца.
Прыём зваротаў у ходзе гарачай лініі або прамой тэлефоннай лініі можа быць спынены, калі:
* грамадзянін або прадстаўнік юрыдычнай асобы дапускае ўжыванне нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў;
* звароты ўтрымліваюць пагрозы жыццю, здароўю і маёмасці, падахвочванне да здзяйснення супрацьпраўнага дзеяння альбо грамадзянін або прадстаўнік юрыдычнай асобы іншым спосабам злоўжывае правам на зварот;
* маюцца падставы меркаваць, што мэтай звароту ў ходзе прамой тэлефоннай лініі з'яўляецца дыскрэдытацыя Рэспублікі Беларусь, у тым ліку яе дзяржаўных органаў і службовых асоб.