220034, г. Мінск, вул. Камуністычная, 1,
1-й сектар (сакратарыят) – цел./факс 297-15-81, 297-19-33,
2-й сектар (прыёмнай Міністра абароны) – цел. 297-11-19, 297-12-12, e-mail: modmail@mod.mil.by
Упраўленне справамі Міністра абароны (далей – упраўленне справамі) з'яўляецца структурным падраздзяленнем Міністэрства абароны і прызначана для:
забеспячэння эфектыўнай кіраўніцкай дзейнасці Міністра абароны Рэспублікі Беларусь (далей – Міністр абароны);
арганізацыі і непасрэднага забеспячэння дзейнасці членаў калегіі Міністэрства абароны, дакументацыйнага забеспячэння дзейнасці ў складзе Міністэрства абароны і Міністра абароны;
ажыццяўленні метадычнага кіраўніцтва арганізацыяй работы са зваротамі грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў і юрыдычных асоб (далей – звароты), асабістага прыёму ва Узброеных Сілах і транспартных войсках (далей – работа са зваротамі).
Службовыя асобы ўпраўлення справамі ў сваёй дзейнасці кіруюцца Канстытуцыяй Рэспублікі Беларусь, іншымі актамі заканадаўства, прававымі актамі Міністэрства абароны, у тым ліку сапраўдным Палажэннем.
Упраўленне справамі складаецца з 1-го сектара (сакратарыята) (далей – сакратарыят) і 2-го сектара (прыёмнай Міністра абароны) (далей – прыёмная).
Упраўленне справамі камплектуецца грамадзянскім персаналам Узброеных Сіл, які мае вышэйшую адукацыю, адпавядаючую кваліфікацыю і стаж работы (службы), устаноўленыя заканадаўствам.
У ўпраўленне справамі маюцца пячаткі, штампы і бланкі ўстаноўленых узораў, у тым ліку пячатка Міністэрства абароны з адлюстраваннем Дзяржаўнага герба Рэспублікі Беларусь.
Асноўныя задачы
падрыхтоўка і правядзенне мерапрыемстваў з удзелам Міністра абароны;
каардынацыя дзейнасці службовых асоб структурных падраздзяленняў Міністэрства абароны, Генеральнага штаба Узброеных Сіл і Узброеных Сіл па арганізацыі і забеспячэнню мерапрыемстваў, якія праводзяцца пад кіраўніцтвам або з удзелам Міністра абароны, падрыхтоўцы матэрыялаў да гэтых мерапрыемстваў;
арганізацыя ўзаемадзеянні і каардынацыя дзейнасці службовых асоб Міністэрства абароны з прадстаўнікамі дзяржаўных органаў у граніцах кампетэнцыі ўпраўлення справамі;
арганізацыя падрыхтоўкі і правядзення пасяджэнняў калегіі Міністэрства абароны;
арганізацыя давядзення да зацікаўленых пастаноў калегіі Міністэрства абароны і непасрэднае забеспячэнне кантролю за тэрмінамі іх выканання;
праверка адпаведнасці ўстаноўленым патрабаванням па афармленні праектаў службовых дакументаў, якія прадстаўляюцца Міністру абароны;
падрыхтоўка прапаноў Міністру абароны па прызначэнні асоб, адказных за выкананне службовых дакументаў, якія паступілі ў Міністэрства абароны;
давядзенне да зацікаўленых рашэнняў Міністра абароны, прынятых па службовых дакументах, і непасрэднае забеспячэнне кантролю за тэрмінамі іх выканання;
арганізацыя работы са зваротамі, якія паступілі ў адрас Міністэрства абароны і Міністра абароны, па падрыхтоўцы асабістых прыёмаў, якія праводзіць Міністр абароны;
удзел у праверках стану работы са зваротамі ў адпаведных органах упраўлення і падрыхтоўка прапаноў па яе ўдасканальванню;
выкананне мерапрыемстваў па абароне дзяржаўных сакрэтаў, інфармацыйных рэсурсаў, процідзеянні тэхнічным сродкам разведак замежных дзяржаў ва ўласнай дзейнасці;
арганізацыя выканання мерапрыемстваў па мабілізацыйнай гатоўнасці ў дзейнасці па прызначэнні ўпраўлення справамі;
удзел у граніцах кампетэнцыі ў міжнародным ваенным супрацоўніцтве з узброенымі сіламі другіх дзяржаў;
ажыццяўленне кіраўніцтва дзейнасцю па прызначэнні аддзела (дакументацыйнага забеспячэння ўпраўлення справамі Міністра абароны) ўпраўлення адміністрацыйна-гаспадарчага забеспячэння (цэнтральных органаў ваеннага кіравання) (далей – аддзел дакументацыйнага забеспячэння).
Прызначэнне і функцыі
Сакратарыят прызначаны для:
арганізацыі дакументацыйнага забеспячэння дзейнасці Міністра абароны;
арганізацыі і непасрэднага забеспячэння дзейнасці членаў калегіі Міністэрства абароны.
Функцыямі сакратарыята з'яўляюцца:
арганізацыя выканання мерапрыемстваў па падрыхтоўцы і правядзенні пасяджэнняў калегіі Міністэрства абароны;
падрыхтоўка прапаноў Міністру абароны па прызначэнні асоб, адказных за выкананне дакументаў, якія паступілі ў Міністэрства абароны;
арганізацыя і непасрэднае забеспячэнне кантролю за тэрмінамі выканання даручэнняў Міністра абароны па службовых дакументах і пастаноў калегіі Міністэрства абароны;
падрыхтоўка праектаў актаў заканадаўства і Міністэрства абароны ў аб'ёме вырашаемых у сакратарыяце задач;
забеспячэнне адпаведнасці ўстаноўленым патрабаванням дакументаў, якія прадстаўляюцца Міністру абароны;
арганізацыя ўзаемадзеянні і каардынацыя дзейнасці службовых асоб Міністэрства абароны з прадстаўнікамі дзяржаўных органаў;
выкананне мерапрыемстваў па абароне дзяржаўных сакрэтаў, інфармацыйных рэсурсаў, процідзеянні тэхнічным сродкам разведак замежных дзяржаў ва ўласнай дзейнасці;
арганізацыя выканання мерапрыемстваў па мабілізацыйнай гатоўнасці ва ўласнай дзейнасці.
Прыёмная прызначана для:
арганізацыі работы са зваротамі, якія паступілі ў адрас Міністэрства абароны, Міністра абароны;
ажыццяўленні метадычнага кіраўніцтва пытаннямі арганізацыі работы са зваротамі.
Функцыямі прыёмнай з'яўляюцца:
арганізацыя падрыхтоўкі асабістых прыёмаў, якія праводзіць Міністр абароны, ажыццяўленне кантролю за выкананнем прынятых рашэнняў;
разгляд зваротаў па пытаннях, якія датычацца да кампетэнцыі упраўлення справамі;
удзел у праверках стану работы са зваротамі ў адпаведных органах кіравання;
падрыхтоўка:
праектаў прававых актаў Міністэрства абароны і іншых службовых дакументаў па арганізацыі работы са зваротамі;
прапаноў Міністру абароны па ўдасканальванні работы са зваротамі, ліквідацыі парушэнняў заканадаўства аб зваротах, звязаных з іх разглядам;
выкананне мерапрыемстваў па абароне дзяржаўных сакрэтаў, інфармацыйных рэсурсаў, процідзеянні тэхнічным сродкам разведак замежных дзяржаў ва ўласнай дзейнасці;
арганізацыя выканання мерапрыемстваў па мабілізацыйнай гатоўнасці ва ўласнай дзейнасці.