Упраўленне справамі Міністра абароны

220034, г. Мінск, вул. Камуністычная, 1, 

1-й сектар (сакратарыят) – цел./факс 297-15-81, 297-19-33,

2-й сектар (прыёмнай Міністра абароны) – цел. 297-11-19, 297-12-12, e-mail: modmail@mod.mil.by

 

Упраўленне справамі Міністра абароны (далей – упраўленне справамі) з'яўляецца структурным падраздзяленнем Міністэрства абароны і прызначана для:

забеспячэння эфектыўнай кіраўніцкай дзейнасці Міністра абароны Рэспублікі Беларусь (далей – Міністр абароны);

арганізацыі і непасрэднага забеспячэння дзейнасці членаў калегіі Міністэрства абароны, дакументацыйнага забеспячэння дзейнасці ў складзе Міністэрства абароны і Міністра абароны;

ажыццяўленні метадычнага кіраўніцтва арганізацыяй работы са зваротамі грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў і юрыдычных асоб (далей – звароты), асабістага прыёму ва Узброеных Сілах і транспартных войсках (далей – работа са зваротамі).

Службовыя асобы ўпраўлення справамі ў сваёй дзейнасці кіруюцца Канстытуцыяй Рэспублікі Беларусь, іншымі актамі заканадаўства, прававымі актамі Міністэрства абароны, у тым ліку сапраўдным Палажэннем.

Упраўленне справамі складаецца з 1-го сектара (сакратарыята) (далей – сакратарыят) і 2-го сектара (прыёмнай Міністра абароны) (далей – прыёмная).

Упраўленне справамі камплектуецца грамадзянскім персаналам Узброеных Сіл, які мае вышэйшую адукацыю, адпавядаючую кваліфікацыю і стаж работы (службы), устаноўленыя заканадаўствам.

У ўпраўленне справамі маюцца пячаткі, штампы і бланкі ўстаноўленых узораў, у тым ліку пячатка Міністэрства абароны з адлюстраваннем Дзяржаўнага герба Рэспублікі Беларусь.

 

Асноўныя задачы

падрыхтоўка і правядзенне мерапрыемстваў з удзелам Міністра абароны;

каардынацыя дзейнасці службовых асоб структурных падраздзяленняў Міністэрства абароны, Генеральнага штаба Узброеных Сіл і Узброеных Сіл па арганізацыі і забеспячэнню мерапрыемстваў, якія праводзяцца пад кіраўніцтвам або з удзелам Міністра абароны, падрыхтоўцы матэрыялаў да гэтых мерапрыемстваў;

арганізацыя ўзаемадзеянні і каардынацыя дзейнасці службовых асоб Міністэрства абароны з прадстаўнікамі дзяржаўных органаў у граніцах кампетэнцыі ўпраўлення справамі;

арганізацыя падрыхтоўкі і правядзення пасяджэнняў калегіі Міністэрства абароны;

арганізацыя давядзення да зацікаўленых пастаноў калегіі Міністэрства абароны і непасрэднае забеспячэнне кантролю за тэрмінамі іх выканання;

праверка адпаведнасці ўстаноўленым патрабаванням па афармленні праектаў службовых дакументаў, якія прадстаўляюцца Міністру абароны;

падрыхтоўка прапаноў Міністру абароны па прызначэнні асоб, адказных за выкананне службовых дакументаў, якія паступілі ў Міністэрства абароны;

давядзенне да зацікаўленых рашэнняў Міністра абароны, прынятых па службовых дакументах, і непасрэднае забеспячэнне кантролю за тэрмінамі іх выканання;

арганізацыя работы са зваротамі, якія паступілі ў адрас Міністэрства абароны і Міністра абароны, па падрыхтоўцы асабістых прыёмаў, якія праводзіць Міністр абароны;

удзел у праверках стану работы са зваротамі ў адпаведных органах упраўлення і падрыхтоўка прапаноў па яе ўдасканальванню;

выкананне мерапрыемстваў па абароне дзяржаўных сакрэтаў, інфармацыйных рэсурсаў, процідзеянні тэхнічным сродкам разведак замежных дзяржаў ва ўласнай дзейнасці;

арганізацыя выканання мерапрыемстваў па мабілізацыйнай гатоўнасці ў дзейнасці па прызначэнні ўпраўлення справамі;

удзел у граніцах кампетэнцыі ў міжнародным ваенным супрацоўніцтве з узброенымі сіламі другіх дзяржаў;

ажыццяўленне кіраўніцтва дзейнасцю па прызначэнні аддзела (дакументацыйнага забеспячэння ўпраўлення справамі Міністра абароны) ўпраўлення адміністрацыйна-гаспадарчага забеспячэння (цэнтральных органаў ваеннага кіравання) (далей – аддзел дакументацыйнага забеспячэння).

 

Прызначэнне і функцыі

Сакратарыят прызначаны для:

арганізацыі дакументацыйнага забеспячэння дзейнасці Міністра абароны;

арганізацыі і непасрэднага забеспячэння дзейнасці членаў калегіі Міністэрства абароны.

Функцыямі сакратарыята з'яўляюцца:

арганізацыя выканання мерапрыемстваў па падрыхтоўцы і правядзенні пасяджэнняў калегіі Міністэрства абароны;

падрыхтоўка прапаноў Міністру абароны па прызначэнні асоб, адказных за выкананне дакументаў, якія паступілі ў Міністэрства абароны;

арганізацыя і непасрэднае забеспячэнне кантролю за тэрмінамі выканання даручэнняў Міністра абароны па службовых дакументах і пастаноў калегіі Міністэрства абароны;

падрыхтоўка праектаў актаў заканадаўства і Міністэрства абароны ў аб'ёме вырашаемых у сакратарыяце задач;

забеспячэнне адпаведнасці ўстаноўленым патрабаванням дакументаў, якія прадстаўляюцца Міністру абароны;

арганізацыя ўзаемадзеянні і каардынацыя дзейнасці службовых асоб Міністэрства абароны з прадстаўнікамі дзяржаўных органаў;

выкананне мерапрыемстваў па абароне дзяржаўных сакрэтаў, інфармацыйных рэсурсаў, процідзеянні тэхнічным сродкам разведак замежных дзяржаў ва ўласнай дзейнасці;

арганізацыя выканання мерапрыемстваў па мабілізацыйнай гатоўнасці ва ўласнай дзейнасці.

 

Прыёмная прызначана для:

арганізацыі работы са зваротамі, якія паступілі ў адрас Міністэрства абароны, Міністра абароны;

ажыццяўленні метадычнага кіраўніцтва пытаннямі арганізацыі работы са зваротамі.

Функцыямі прыёмнай з'яўляюцца:

арганізацыя падрыхтоўкі асабістых прыёмаў, якія праводзіць Міністр абароны, ажыццяўленне кантролю за выкананнем прынятых рашэнняў;

разгляд зваротаў па пытаннях, якія датычацца да кампетэнцыі упраўлення справамі;

удзел у праверках стану работы са зваротамі ў адпаведных органах кіравання;

падрыхтоўка:

праектаў прававых актаў Міністэрства абароны і іншых службовых дакументаў па арганізацыі работы са зваротамі;

прапаноў Міністру абароны па ўдасканальванні работы са зваротамі, ліквідацыі парушэнняў заканадаўства аб зваротах, звязаных з іх разглядам;

выкананне мерапрыемстваў па абароне дзяржаўных сакрэтаў, інфармацыйных рэсурсаў, процідзеянні тэхнічным сродкам разведак замежных дзяржаў ва ўласнай дзейнасці;

арганізацыя выканання мерапрыемстваў па мабілізацыйнай гатоўнасці ва ўласнай дзейнасці.