- Навіны
- Узброеныя Сілы
- Ваенная адукацыя
Парадак правядзення гарачых лініі і прамых тэлефонных ліній у Міністэрстве абароны
Прыём зваротаў па актуальных для грамадзян і юрыдычных асоб пытаннях даведачна–кансультацыйнага характару, звязаных з дзейнасцю Міністэрства абароны, ажыццяўляецца яго структурнымі падраздзяленнямі ў ходзе работы гарачай лініі, якая праводзіцца ў працоўныя дні з 14.00 да 17.00 службовымі асобамі:
* Галоўнага ўпраўлення ідэалагічнай работы Міністэрства абароны – па тэлефоне 297 10 10 у першую сераду месяца;
* упраўлення жыллёвага забеспячэння Узброеных Сіл – па тэлефоне 389 21 75 у другі панядзелак месяца;
* галоўнага арганізацыйна–мабілізацыйнага ўпраўлення Генеральнага штаба – па тэлефоне 297 17 95 у другі аўторак месяца;
* Галоўнага ўпраўлення кадраў Міністэрства абароны – па тэлефоне 297 13 75 у другую сераду месяца;
* галоўнага фінансава–эканамічнага ўпраўлення Міністэрства абароны – па тэлефоне 297 18 56 у другі чацвер месяца;
* ваенна–медыцынскага ўпраўлення Міністэрства абароны – па тэлефоне 297 15 92 у чацвёрты чацвер месяца.
Прамыя тэлефонныя лініі, якія праводзяцца кіраўніцтвам Міністэрства абароны
Задаць пытанні службовым асобам ваеннага ведамства ў ходзе прамой тэлефоннай ліній па актуальных для грамадзян і юрыдычных асоб пытаннях, у тым ліку развіцця Узброеных Сіл, выканання воінскага абавязку і воінскай службы, прававой і сацыяльнай абароны ваеннаслужачых, грамадзян, звольненых з ваеннай службы, і членаў іх сем'яў, можна будзе кожную суботах з 9:00 да 12:00 па тэлефоне 297 10 22.
Прамыя тэлефонныя лініі ў Міністэрстве абароны праводзяць Міністр абароны і яго намеснікі, памочнікі Міністра абароны, начальнікі дэпартаментаў Міністэрства абароны, намеснікі начальніка Генеральнага штаба, начальнікі структурных падраздзяленняў Міністэрства абароны, Генеральнага штаба і Узброеных Сіл па графіку.
Графік
правядзення прамых тэлефонных ліній
на чарговы квартал года
Должностное лицо |
Дата |
Время |
Место |
Апрель |
|||
Начальник главной военной инспекции Вооруженных Сил |
06.04 |
09.00 – 12.00 |
кабинет |
Начальник Генерального штаба Вооруженных Сил – первый заместитель Министра обороны Республики Беларусь |
13.04 |
09.00 – 12.00 |
малый зал коллегии |
Начальник главного управления боевой подготовки Вооруженных Сил |
20.04 |
09.00 – 12.00 |
кабинет |
Начальник управления военного образования Вооруженных Сил |
27.04 |
09.00 – 12.00 |
кабинет |
Май |
|||
Начальник управления жилищного обеспечения Вооруженных Сил |
04.05 |
09.00 – 12.00 |
кабинет |
Заместитель Министра обороны по тылу – начальник тыла Вооруженных Сил |
11.05 |
09.00 – 12.00 |
кабинет |
Помощник Министра обороны по идеологической работе в Вооруженных Силах – начальник главного управления идеологической работы Министерства обороны |
18.05 |
09.00 – 12.00 |
кабинет |
Помощник Министра обороны по вопросам военной экономики и финансам – начальник главного финансово-экономического управления Министерства обороны |
25.05 |
09.00 – 12.00 |
кабинет |
Июнь |
|||
Начальник Департамента международного военного сотрудничества Министерства обороны – помощник Министра обороны по вопросам международного военного сотрудничества |
01.06 |
09.00 – 12.00 |
кабинет |
Министр обороны Республики Беларусь |
08.06 |
09.00 – 12.00 |
малый зал коллегии |
Начальник главного управления кадров Министерства обороны |
15.06 |
09.00 – 12.00 |
кабинет |
Начальник управления правового обеспечения Министерства обороны |
22.06 |
09.00 – 12.00 |
кабинет |
Начальник продовольственного управления Министерства обороны |
29.06 |
09.00 – 12.00 |
кабинет |
Інфармацыю аб правядзенні прамых тэлефонных ліній гэтак жа можна даведацца з публікацый у газеце «Беларуская ваенная газета. У славу Радзімы"»
Пры звароце на прамую тэлефонную лінію:
грамадзянін павінен паведаміць:
* сваё прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца);
* адрас месца жыхарства (месца знаходжання);
прадстаўнік юрыдычнай асобы:
* прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца);
* найменне юрыдычнай асобы, якую ён прадстаўляе і яе месца знаходжання, выкласці сутнасць звароту.
Пры адмове асобы, якая звярнулася на прамую тэлефонную лінію, паведаміць названыя звесткі адказ на такі зварот не даецца.
Прыём зваротаў у ходзе гарачай лініі або прамой тэлефоннай лініі можа быць спынены, калі:
* грамадзянін або прадстаўнік юрыдычнай асобы дапускае ўжыванне нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў;
* звароты ўтрымліваюць пагрозы жыццю, здароўю і маёмасці, падахвочванне да здзяйснення супрацьпраўнага дзеяння альбо грамадзянін або прадстаўнік юрыдычнай асобы іншым спосабам злоўжывае правам на зварот;
* маюцца падставы меркаваць, што мэтай звароту ў ходзе прамой тэлефоннай лініі з'яўляецца дыскрэдытацыя Рэспублікі Беларусь, у тым ліку яе дзяржаўных органаў і службовых асоб.