"Гарачыя» і "прамыя" тэлефонныя лініі


Парадак правядзення гарачых лініі і прамых тэлефонных ліній у Міністэрстве абароны

Прыём зваротаў па актуальных для грамадзян і юрыдычных асоб пытаннях даведачна–кансультацыйнага характару, звязаных з дзейнасцю Міністэрства абароны, ажыццяўляецца яго структурнымі падраздзяленнямі ў ходзе работы гарачай лініі, якая праводзіцца ў працоўныя дні з 14.00 да 17.00 службовымі асобамі:

* Галоўнага ўпраўлення ідэалагічнай работы Міністэрства абароны – па тэлефоне 297 10 10 у першую сераду месяца;

* упраўлення жыллёвага забеспячэння Узброеных Сіл – па тэлефоне 389 21 75 у другі панядзелак месяца;

* галоўнага арганізацыйна–мабілізацыйнага ўпраўлення Генеральнага штаба – па тэлефоне 297 17 95 у другі аўторак месяца;

* Галоўнага ўпраўлення кадраў Міністэрства абароны – па тэлефоне 297 13 75 у другую сераду месяца;

* галоўнага фінансава–эканамічнага ўпраўлення Міністэрства абароны – па тэлефоне 297 18 56 у другі чацвер месяца;

* ваенна–медыцынскага ўпраўлення Міністэрства абароны – па тэлефоне 297 15 92 у чацвёрты чацвер месяца.

 

Прамыя тэлефонныя лініі, якія праводзяцца кіраўніцтвам Міністэрства абароны

Задаць пытанні службовым асобам ваеннага ведамства ў ходзе прамой тэлефоннай ліній па актуальных для грамадзян і юрыдычных асоб пытаннях, у тым ліку развіцця Узброеных Сіл, выканання воінскага абавязку і воінскай службы, прававой і сацыяльнай абароны ваеннаслужачых, грамадзян, звольненых з ваеннай службы, і членаў іх сем'яў, можна будзе кожную суботах з 9:00 да 12:00 па тэлефоне 297 10 22.

Прамыя тэлефонныя лініі ў Міністэрстве абароны праводзяць Міністр абароны і яго намеснікі, памочнікі Міністра абароны, начальнікі дэпартаментаў Міністэрства абароны, намеснікі начальніка Генеральнага штаба, начальнікі структурных падраздзяленняў Міністэрства абароны, Генеральнага штаба і Узброеных Сіл па графіку.

 

Графік

правядзення прамых тэлефонных ліній

на чарговы квартал года

Должностное лицо

Дата

Время

Место

Январь

Начальник главного управления кадров Министерства обороны

06.01

09.00 – 12.00

кабинет

Заместитель Министра обороны Республики Беларусь

13.01

09.00 – 12.00

кабинет

Начальник управления правового обеспечения Министерства обороны

20.01

09.00 – 12.00

кабинет

Начальник продовольственного управления Министерства обороны

27.01

09.00 – 12.00

кабинет

Февраль

Начальник вещевого управления Министерства обороны

03.02

09.00 – 12.00

кабинет

Начальник Генерального штаба Вооруженных Сил – первый заместитель Министра обороны Республики Беларусь

10.02

09.00 – 12.00

малый зал коллегии

Начальник военно-медицинского управления Министерства обороны

17.02

09.00 – 12.00

кабинет

Начальник главного организационно-мобилизационного управления – заместитель начальника Генерального штаба Вооруженных Сил

24.02

09.00 – 12.00

кабинет

Март

Начальник Департамента транспортного обеспечения Министерства обороны

02.03

09.00 – 12.00

кабинет

Заместитель Министра обороны по вооружению – начальник вооружения Вооруженных Сил

09.03

09.00 – 12.00

кабинет

Начальник связи Вооруженных Сил – начальник управления связи Генерального штаба Вооруженных Сил

16.03

09.00 – 12.00

кабинет

Начальник ракетных войск и артиллерии Вооруженных Сил – начальник управления ракетных войск и артиллерии Генерального штаба Вооруженных Сил

23.03

09.00 – 12.00

кабинет

Начальник управления территориальной обороны – заместитель начальника Генерального штаба Вооруженных Сил

30.03

09.00 – 12.00

кабинет

 

Інфармацыю аб правядзенні прамых тэлефонных ліній гэтак жа можна даведацца з публікацый у газеце «Беларуская ваенная газета. У славу Радзімы"»

Пры звароце на прамую тэлефонную лінію:

грамадзянін павінен паведаміць:

* сваё прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца);

* адрас месца жыхарства (месца знаходжання);

прадстаўнік юрыдычнай асобы:

* прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца);

* найменне юрыдычнай асобы, якую ён прадстаўляе і яе месца знаходжання, выкласці сутнасць звароту.

Пры адмове асобы, якая звярнулася на прамую тэлефонную лінію, паведаміць названыя звесткі адказ на такі зварот не даецца.

Прыём зваротаў у ходзе гарачай лініі або прамой тэлефоннай лініі можа быць спынены, калі:

* грамадзянін або прадстаўнік юрыдычнай асобы дапускае ўжыванне нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў;

* звароты ўтрымліваюць пагрозы жыццю, здароўю і маёмасці, падахвочванне да здзяйснення супрацьпраўнага дзеяння альбо грамадзянін або прадстаўнік юрыдычнай асобы іншым спосабам злоўжывае правам на зварот;

* маюцца падставы меркаваць, што мэтай звароту ў ходзе прамой тэлефоннай лініі з'яўляецца дыскрэдытацыя Рэспублікі Беларусь, у тым ліку яе дзяржаўных органаў і службовых асоб.